Αγορές από το ίντερνετ για το 50% των χρηστών

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις «κρατάνε» τη δυναμική που εμφάνισαν κατά την περίοδο του lockdown, με τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο από το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών να υποδεικνύουν ότι η σημαντική αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου καταναλωτών κατά την περίοδο της καραντίνας παγιώνεται και αποτελεί τη νέα κανονικότητα.Read More