Επιμένουν στα εξειδικευμένα καταστήματα τροφίμων οι Έλληνες
Λιγότερο από το 50% των πωλήσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων αντιπροσωπεύουν οι οργανωμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, και αυτό παρά την σημαντική αύξηση κατά 15% που σημείωσαν οι πωλήσεις τους το 2016. Οι μικρές επιχειρήσεις τροφίμων, αν και έχουν υποστεί έντονα τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, συνεχίζουν να αντέχουν, και μάλιστα το ποσοστό τους στην Ελλάδα ξεπερνά κατά πολύ το μέσο όρο των χωρών της ΕΕ.